June 7, 2009

The Truth...

Cinta x semestinya memiliki,.memiliki x semestinya hingga ke jinjang pelamin..Jodoh pertemuan semua di tangan yang Maha Esa..Kita sebagai hamba cuma mampu berusaha dan berdoa agar dipertemukan dengan jodoh yang sememangnya dn selayaknya untuk kita..

Bila bercinta,.kita perlu ada rasa percaya dan yakin terhadap pasangan kita. Kepercayaan dalam hubungan penting, agar tidak akan ada perasaan syak wasangka yang melampau dn boleh mendatangkan pergaduhan dlm hubungan..

Hati akan sedih dan sakit bila orang yang kita percaya, sebenarnya selama ini semua kata2 dan ucapan cinta cuma palsu...Kejamnya bila cinta itu dipermainkan..Walaupun kemaafan telah diberikan,.belum tentu kisah itu akan luput dari fikiran...

Cinta tidak selalu hadir dalam hidup kita, cuma orang terpilih saja yang dpat merasainya..
Hargailah cinta yang hadir dalam hidupmu..jangan sekali2 biarkan ia pergi sekiranya kau rasa dialah orangnya.."grab the chance u get,.not letting it go..or put her/him as a second choice"..

p/s:
This is not about love..this is story about what actually happen 9 months ago..it's really hurt,.but that's the truth..if u r telling me about your sadness,.u should think abt mine first..nothing you can say,.it's already happen..and it's too late to regret...Sorry is the hardest word to say but when things goes wrong nothing else you can say except sorry..But sometimes, it's not the right word to fix everything..

0 comments:

Post a Comment