October 30, 2010

Happiness...

Betul kata orang, bukan senang nk bahagia..lebih2 lagi dengan orang yang bukan dari darah daging kita atau keturunan kita..So sad rite =( ... So what i can do is only SABAR..but the question is until when???

It's really hurt when he said " Kalau lelaki lain, dah lama cari lain"... I don like the way he handle a problem..terlalu kasar bagi aku..Let me calm first then you can talk..but he won't listen,..

Perlu ke sakitkan hati orang yang kita sayang semata-mata nak puaskan hati sendiri?? Ikhlas ke cinta yang ada dalam diri??

Memang susah orang nak faham aku, tapi aku x paksa untuk orang fahami aku..

Bila airmata mengalir, tandanya hati sudah terluka dgn perbuatan dan kata-kata..Dan secara jujurnya..aku kurang bahagia..takut untuk melangkah ke fasa yang seterusnya..

Ya Allah, terlalu berat ujian yang KAU timpakan ke atasku...namun, aku redha dan sabar..

Sesungguhnya, aku mengharapkan petunjuk dariMU agar aku tidak memilih lorong yang salah untuk meneruskan perjalanan hidupku...Amin...




0 comments:

Post a Comment