October 31, 2010

Old Revenge..

Bila sebut je pasal dendam, secara automatik akan ada suara2 yang bagi nasihat itu la ini la..X dapat dinafikan, manusia ni xkn lari dari perasaan itu..
Aku xtahu apa yang aku rasa skang ni dendam atau sekadar perasaan marah..tapi yang pasti aku masih xdapat maafkannya..Walaupun sudah 8 tahun berlalu, perkara itu masih dalam fikiran aku..

Bila aku imbas balik, aku xtahu salah siapa..yang aku tahu aku sangat bencikan dia!! Dari dulu sampai hari ni, secara jujurnya aku tidak pernah anggap dia sebagai kawan..Tapi sayang, dia tidak pernah tahu aku membencinya..Kesian kan??

Kenapa aku benci dia???

1) Sebab dia terlalu angkuh dengan kesempurnaan yang ada pada dirinya..( dengan aku je lah dia mcm tu, dgn org lain aku xtahu)

2) Sebab dia biadap!!

Sebab yang paling utama, dia mengkhianati aku..

Dahla aku memang x suka kau dari dulu lagi, pastu kau buat aku lagi mcm tu..bertambah2 la perasaan muak aku pada kau!!

Jangankan berbicara, memandang mukanya pun aku rasa menyampah yang amat..

Entahla smpai bila,.tapi aku masih x dapat maafkannya...

Mungkin dia merasakan aku sahabatnya..

Tapi pada aku, dialah orang yang paling ingin aku jauhi..

Sorry to say..but i really hate you girl!!!

0 comments:

Post a Comment