October 29, 2010

Sad =(

Salah aku kah?

Mungkin...

Besarkah kesalahan yg aku lakukan?

Mungkin...

Kenapa?

Sebab manusia bukan nabi..kesabaran manusia terlalu terhad..lagi2 kalau xde iman yg kuat utk terus bersabar..sekali dua, mungkin boleh diterima akal..tp kalau dh berkali2 susah nk terima..

Aku kah yg berubah??

Kenapa aku boleh berubah??

Sebab keadaan kah?

Bukan..tapi sebab hati yang merajuk..merajuk sehingga x sedar ia terluka dan disebabkan oleh luka itu dibiarkan, hati yg terluka tadi mungkin boleh mati dan akan pergi bersama perasaan yg ada bersamanya...

Aku sayangkan apa yang aku ada skang..tapi, hati aku dah terluka..dan ia semakin parah dari hari ke hari...

Sebab itu, diam sajalah penawarnya...selagi aku berbicara, selagi itulah akan terasa peritnya...

Biarlah ia berehat seketika sehingga ia sembuh..aku xnk dia mati..

Sebab,.

ia akan pergi...jauh dan xkan pulang lagi...




-END-

0 comments:

Post a Comment