October 1, 2010

Old moments.Old story.

Sesetengah orang x suka ingat benda2 lama, kisah2 lama, kenangan2 lama..Prinsip hidup mereka "teruskan berjalan, jangan sekali2 pandang apa yang ada dibelakangmu" ..Tapi bagi aku, ada certain things we should forget, and we should remain it in our memory...Lain orang lain la cara hidupnya..X semua benda aku akan lupa, ada yang aku ingat sehinggakan setiap patah perkataannya boleh ku hafal..Nonsense kan??hahaha...Tapi ada jugak yang aku xnk ingat smpai bila2..Contohnya, gaduh ngn kwn2 masa time skolah2 dulu, time study dulu..benda2 yang pahit ni susah sket aku nk ingt, tapi moments yang sweet, always in my mind..X salah kalau kita still ingat, bukan utk dikenang, tapi simpan ia sebagai sebuah kenangan..Kenangan yang boleh memberi kita erti tentang hidup, persahabatan, cinta dan keluarga..

1 comments:

mrsRons said...

mature ar awk skrg...hehehhe

Post a Comment