March 12, 2009

Dugaan Hari Ini..huhuhu



Fuhh..punye la bnyk masalah hari ini..lepas satu, satu happen kt opis ni..kes smlm pun x settle dh datang kes len..adey..Hari ini keje sorang2 lg,.officemate kesayangan aku tu MC lg..syik sakit je minah ni :( ..Aku plak dh overlook satu order, yang sedey nye order bulan Feb..huuhuh..mengamuk customer..kena arrange untuk hantar se'urgent' yg mgkin..tup tup, operative aku plak salah pick brg..aduhhhhhhh!!!!! Memang nk marah betul la..dahla benda urgent,.boleh dia salah pick..sabar2..ish!!!!Yang peliknye, x pulak aku kena ngn bos aku..erm..mungkin simpan tuk meeting sok kot..huhuhu..Kena sedia fizikal ngn mental nih..Ye la kita pun kena faham, customer xnk pikir masalah kita, yang dia nk cuma barang dia..huhuhu..macam nk tercabut kepala otak ari ini..Semua nk urgent..adey... Bak kata housemate aku yg dok tgh mkn tuh :)> , "Biasala kita kan kuli.."hehehehe..Sabar je la..."


Tp xpe,.esok nak balik kampung..yahooooooooo!!!!!! Ish abang aku plak sebok nk balik hari sabtu, dahla dia bwk kete cam kura2,.bila nak sampai..hahahahah..yang best nye, kali ni balik ngn 'BAKAL AHLI KELUARGA'..hehehe..bw ye g jejalan kt Kota Bharu..
Kata2 tuk hari ni..

"Hadapi lah dengan senyuman"

0 comments:

Post a Comment