March 20, 2009

realize...

erm..aritu masa aku publish post "second chance" adala sorang member YM aku ni bg pendapat..katanya " sometimes kita x perlukan second chance dalam hidup kita sbb kdg2 kala tanpa kita sedar, itulah peluang untuk kita cari peluang lain" erm..ada betulnya..Aku sedar peluang yang aku tunggu itu sebenarnya tidak berbaloi pun utk aku..Kalau dulu aku meletakkan kata2nya sebagai kekuatan, "3 4 bulan tidak mecukupi utk tentukan peluang itu berbaloi atau tidak"..Tapi tidak lagi sekarang,.

''A sad thing about life is when you meet someone and fall in love, only to find out in the end that it was never meant to be and that you have wasted years on someone who wasn't worth it. If he isn't worth it now he's not 'going to be worth it a year or 10 years from now ...Let him go.....
''

0 comments:

Post a Comment