March 10, 2009

Headache :(

Huhu...pagi2 lg dh rasa sakit kepala..BAD MOOD!! Hari ni memang malas gile nk g keje coz dh cuti lame sgt,.cik Hussy pun still cuti lg,,best nye!! :(. Nak x nak kena g jugak..huhu..sampai2 je opis, officemate MC la pulak..Die je ler tempat aku bergelak ketawa kt opis ni..hehehe..moga ko cepat2 sembuh ye cik Linda..erm, xpelah dh sakit nak wat cmne...Nasib bek la, x berapa busy..Petang ni sure keje sorang2 la nampaknye..huhu..tp xpe bos xde..hahahaha..yahoooooo!!!!

Kepala pun still sakit :( .., bertambah2 la lagi bila ade makhluk Allah tetiba je menyakitkan hati hari ni..sabar je la..ape kena dengan die pun aku xtau,.huhu..kdg2 x masuk akal langsung..suka hati dia la nk buat ape pun..laaaaayannnn je la..hahaha..Biasala manusia, banyak ragamnye..kadang2 dia baik dengan kita, kadang2 x..ikut mood dia la nak layan kita macam mana..Pelik macam mana pun perangai, dia tetap kawan kita..dan aku sayang semua kwn2 aku..Mungkin teruk pada pandangan orang lain, tapi tidak pada kita..

Btw,.i miss my 'best fren' so much..huhuhu..bila dia nk balik neh??dh la g holiday x ajak aku..huhuhu..(klau u ajak pun, i x ikut..hahahahaha)

*for my beloved sis,.i miss you!!muahhhhhhh3x!!

0 comments:

Post a Comment